Son Dakika
26 Mayıs 2016 Perşembe

2013 İzmir Büyükşehir Belediyesi Alımları Başvuru

07 Ocak 2013 Pazartesi, 14:55

2013 İzmir Büyükşehir Belediyesi Alımları Başvuru,

2013 İzmir Büyükşehir Belediyesi Alımları Başvuru

İzmir Büyükşehir Belediyesi personel alımı 2013, İzmir’de yaşamakta olan takipçilerimizi yakından ilgilendirmektedir. İzmir Belediyesi 2012 yılında itfaiye eri, mühendis, tekniker, uzman gibi pek çok alanda eleman alımı yapmıştır. Yaptığı alımlarla da işsiz vatandaşlarımıza iş imkanı sunmuştur.

Başvuru formu için tıklayın.

Sposor Bağlantılar:

49 Yorum

  1. Dogan. Bozkurt.

    15 Ocak 2013 at 23:07

    Adım. Dogan. 30. Yasndyım. Ne. Olur. Benıde. Büyükşehire. Alın. Ben. Bornava. Beledıyesnde. Çalışıyorum. Benı. Burdan. Alın. Kurtarın. Ne. Olur. Sıznlen. Çalışmak. Istıyorummm. Aynı. Zamanda. Yılllardr. CHP. Ynı. Partime. Kosturuyorummmmm. Calısıyorummm. Sızlenn. Çalışmak. Istıyorumm. Alın. Benı. Kurtarınnn. Iste. Tlfn. Nom. 5393219433. 5534010058.

  2. çağlar aysel

    18 Ocak 2013 at 11:17

    adım çağlar aysel 4 yıl komd tugayında uzman cavuş olarak görev yaptım açıktan atamam yoluyla memur kadrosuna ataanmak istiyorum no 0542 228 33 38 referans ım kendim arkamda kimse yok.:

  3. yagmur

    23 Ocak 2013 at 08:47

    bende belediyede calışmak istiyorm.neolur yardımcı olun bana.bu ışe ihtiyacım cok var

  4. GÜLCAN

    23 Ocak 2013 at 19:55

    bende eşrefpaşa belediye hastanesinde çalışmak istiyorum acil tıp teknisyeniyim yardımcı olun lütfen…

  5. ERDEM ERSÖZ

    25 Ocak 2013 at 20:27

    syn ilgilimiz yeni evlendim çalıştığım firma iflas etti şuan da işsizim ben de sizden belediyemiz bünyesin de bir iş istiyorum ne iş olursa yaparım e sınıfı ehliyetim var garsonluk yaptım ve bir çok işte çalıştım el becerim yüksektir elimden tutacak birini arıyorum allah rızası için yardımcı olursanız sevinirim iyi çalışmalar

  6. abdullah

    26 Ocak 2013 at 05:01

    işsizim sizinle çalışmak istiyourm şuan çok acil işe ihtiyacıım var saygılarımla

  7. umut

    28 Ocak 2013 at 11:55

    33’yaşındayım 2005 senesinden beri forklift ve man up operatörlüğü yapmaktayım ayrıca logijtik ve sevkiyat konusunda hatırı sayılır firmalarda şeflik yaptım belediyemizin bünyesinde çalışmak istiyorum bilginize arz ederim (05335587694)

  8. Gazi

    28 Ocak 2013 at 13:46

    merhaba ben 31 yaşındayım.izmir’de ikamet ediyorum.ben kamu yönetimi mezunuyum.ne olursunuz benim yaşım 35 olmadan bana bir kamu dairesinde iş veriniz.buarada ben alandan kpss sınavınada girdim.buana kadar hiç kimse elimizde tutmadı.siz allah rızası için elimden tutarsanız çok sevinirim.saygılarımla. 05075624527

  9. Tarık yavuz

    29 Ocak 2013 at 00:00

    28 yaşındayım evliyim 1 tane cocuğum var E- A2 ehliyetim var belediyede her türlü işte çalışabilirim cok acil ihtiyacım var lütfen yardımcı olun!! 05316018856

  10. cüneyt

    29 Ocak 2013 at 02:36

    33 yaşındayım.evliyim.12 yıllık ağırvasıta ehliyetim var.yüksekokul okuyorum.bünyenizde çalışmak istiyorum.saygılar

  11. emrullah

    29 Ocak 2013 at 19:20

    31.12.2012 yılında kendi isteğimle uzman erbaşlıktan ayrıldım belediyeniz bünyesin de uygun bir kadroda çalışmak istiyorum

  12. Hasan

    29 Ocak 2013 at 19:22

    22 yaşındayım. Askerliğimi yaptım.Belediyede herhangi bir pozisyonda çalışmak istiyorum.

  13. ünal

    31 Ocak 2013 at 10:07

    23 yaşındayım askerlgimi yaptım lise mezunuyum matbaa bölümünü bitirdim b sınıfı ehliyetim var belediyemizde herhangi bir pozisyonda çalışmak istiyorum ünal dedeoglu

  14. gülsemin

    31 Ocak 2013 at 19:22

    merhaba;

    26 yaşındayım 6 yıldır banka kredi kartı şatış pazarlaması yapıyorum sürekli dışlarda ve düzensiz iş temposu olduğu için belediye bünyesinde uygun pozisyonlarda görev almak isterim.

  15. zahide uzun

    31 Ocak 2013 at 19:27

    İzmir konak tarafında oturuyorum.şu anda basmane semt merkezinde yaşlı ve hasta bakım kursuna gidiyorum hastanelerde çalışmak istiyorum izmir büyük şehir belediyesi eşref paşa devlet hastanesinde staj yapiyorum kurs nisan sonunda bitecek

  16. zahide uzun

    31 Ocak 2013 at 19:38

    Telefon numaram 05321131142 saygılarımla

  17. ünal

    01 Şubat 2013 at 12:18

    MOPAK LİSESİ MATBAA BÖLÜMÜ MEZUNUYUM ASKERLİGİMİ YAPTIM B SINIFIEHLİYETİM VAR BELEDİYEMİZDE UYGUN YERLERDE ÇALIŞMAK İSTİYORU

  18. Esin BIYIKLI

    09 Şubat 2013 at 09:59

    Merhaba benim babam İzmir Büyükşehir Belediyesinden Sayman görevi ile emekli olmuştur. Bende stajımı İzmir Büyükşehir Belediye’sinde yaptım. Ve iş yaşantıma İzmir Büyükşehir Belediyesi’nde devam etmek istiyorum.
    Saygılarımla,

  19. mehmet aksoy

    09 Şubat 2013 at 12:32

    2 yıllık üniversite elektrik bölümünü bitirdim 28 yasındayım 5yıllık ağır sanayi iş tecrübem var eğer uygun görürseniz sizin bünyenizde çalışmak istiyorum

  20. ferhat

    09 Şubat 2013 at 14:47

    meslek lisesi mezunuyum, 22 yaşındayım, askerliğimi yaptım ,B SINIFI EHLİYETİM VAR BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE bünyesinde çalışmak istiyorum

  21. ÖZEL GÜVENLİK

    09 Şubat 2013 at 23:57

    BEN İZMİR BÜYÜK ŞEHİR BELEDİYEDE ÖZEL GÜVENLİK OLMAK ŞARTIYLA TAŞERON BİR FIRMADA ÇALIŞIYORUM .TÜM ARKADAŞLARIMIZIN BELEDİYEMİZDEN TEK İSTEĞİ İŞSİZ KALMAKTAN KORKTUĞU İÇİN SORUNUN SOYLEYEMEDİĞİMİZ TAŞERONDAN KURTULUP BELEDİYEMİZİN KENDİ BÜNYESİNDE ÇALIŞMAK.İŞ KORKUSU HER SABAH İŞİMİZE GİDERKEN İŞSİZ KALDIKMI KORKUSU SUREKLİ VAR.BUNDAN BÜYÜKLERİMİZDEN BAŞKANIMIZDAN BİZE SAHİP ÇIKMASI SAYGILARIMLA..

  22. yılmaz

    10 Şubat 2013 at 13:14

    31 yaşındayım e ehliyetim var belediyenin her bölümün de calışa bilirim saygılar

  23. özlem bilgin

    10 Şubat 2013 at 16:27

    aöf 4.sınıf maliye bölümü öğrencisiyim. Bilginize

  24. ali

    11 Şubat 2013 at 16:53

    uzman erbaşım geçiş yapmak istiyorum yardımcı olursanız sevinirim

  25. kerim dinleten

    11 Şubat 2013 at 21:24

    chp üyesiyim 45yaşındayım b sınıfı ehliyetim var ingilizce biliyorum eski fuar gazinolarında garsonluk yaptım şehirler arası şöförlük yaptım mesleğim dericilik ama sigortasz çalişmamam gerekli ayrıca 3çocuk babasıyım çocuklarım hepsi okuyor lütfen belediyede bir iş imkanı verin orta okul mezunuyum ne iş olsa yaparım saygılarımla.

  26. emrah şimşek

    11 Şubat 2013 at 22:16

    mrb lar 25 yaşındayım evliyim ve 1 çoçuk babasıyım hakkarinin şemdinli ilçesinde 2 sene 6 ay uzman çavuş olarak gorew yaptım ve 1.5 ay önce sözleşmem bitti ve kendi isteğimle bıraktım 2 yıllık bilgisayar bolumu mezunuyum ve 3. sınıf kamu yönetimi bolumunden devam etmekteyim ve belediyenizde bulunan bana uygun ve sizinde uygun gördüğünüz münhal boş kadrolardan birine atanmak istiyorum saygılarımla kolay gelsin 05340834997

  27. erol

    12 Şubat 2013 at 13:11

    slm ben 4 yıl bolu komando tugayında görev yaptım sözleşmemi kendi isteğimle fes ettim belediyenizde açıktan atama yolu ile zabıta kadrosunda işe başlamak istiyorum 0543 910 62 73

  28. CANSU GÜLAKMAN

    12 Şubat 2013 at 15:32

    Merhaba Ben 24 Yaşındayım Evliyim.Babam İzmir Büyük Şehir Belediyesinden Sayman Olarak Emekli Olmuştur.Bende Stajımı İzmir Büyük Şehir Belediyesinde Yaptım.Ve İzmir Büyük Şehir Belediyesinde Çalışmak İstiyorum.
    Saygılarımla.0533 693 75 06

  29. erol

    13 Şubat 2013 at 12:21

    ben 34 yasindayim fotlift operatoruyum ve is makinasi bakimcisiyim + e sinifi ehliyetim var
    sizinle calismak istiyoum ilgilenirseniz sevinirim iyi gunle

  30. miray çetiner

    13 Şubat 2013 at 16:48

    Celal Bayar Üniversitesi Yerel yönetimler bölümü 2.sınıf öğrencisiyim.Belediyeniz bünyesinde çalışmak istiyorum.

  31. gülçin otar

    13 Şubat 2013 at 16:52

    22 yaşındayım.Celal Bayar Üniversitesi yerel yönetimler bölümü 2.sınıf öğrencisiyim.Belediyeniz bünyesinde çalışmak istiyorum.

  32. bahar ünlü

    13 Şubat 2013 at 22:35

    Adım Bahar 31. yaşındayım işe çok ihticım var 3 yaşında oğlum var

  33. bahar ünlü

    13 Şubat 2013 at 22:42

    31.yaşındayım lise mezunuyum evliyim 1.oğlum var işe çok ihtiyacım var belediyeniz bünyesinde çalışmak istiyorum.

  34. zülfiye

    14 Şubat 2013 at 11:41

    Merhaba,
    2 yıllık Halkla ilişkiler mezunuyum.KPSS 2012 puanım 65
    Belediyeniz bunyesinde calismak istiyorum.
    Saygılar.

  35. mahmut

    11 Mart 2013 at 19:09

    26 yaşındayım suan askerden yeni geldim çalışmıyorum belediye bunyesinde iş arıyorum

  36. mahmut

    11 Mart 2013 at 19:12

    26 yaşındayım askerden geldim çalışmıyorum çalıma ihtıyacım var ilgili kişilerin gereğini yapılmasını arz ederim.

  37. onur özyazıcı

    12 Mart 2013 at 12:57

    22 yaşındayım askerden yeni geldim b sınıfı ehliyetim var. açık öğretim lisesi muhasebe finansman alanında okuyorum belediyenin herhangi bi bölümünde görev almak istiorum eger uygun görürseniz lütfen yardımcı olursanız sevinirim.

  38. murat

    12 Mart 2013 at 18:47

    Arkadaşlar burdan başvuru yapılmıyor,Siz ne ayaksınız anlamadım.İnsan bu kadar mı cahil olur ya.Allah aşkına yapmayın .

  39. merve cansu çığ

    12 Mart 2013 at 23:20

    izmir ekonomi üniversitesi uluslararası ilişkiler ve avrupa birliği bölümü 2012 mezunuyum. Belediyede çalışmayı ve çalıştığım alanda en iyi şekilde sizi temsil etmeyi çok isterim. İlginiz için teşekkürler.

  40. glsn

    13 Mart 2013 at 04:03

    Merhablar Ege Üniversitesi sosyoloji bölümü mezunuyum, bünyenizde çalışmak istiyorum

  41. ufuk zeybekoğlu

    13 Mart 2013 at 18:08

    merhaba ben 25 yaşında evliyim 3 yıl uzman çavuşluk yaparak kendi isteğimle sözleşmemi fesh etmek zorunda kaldım şuanda 2 yıldır açıktayım iş güç bulamıyorum mağlum kriz nedeniyle çok zor durumdayım yardımcı olursanız belediye bünyesinde çalışmayı çok istiyorum herşey için tşkler saygılarımla tel:05337696817

  42. deniz tozkoparan

    13 Mart 2013 at 21:44

    deniz tozkoparan 1977 izmir doğumluyum ve izmirde oturmaktayım.iş tecrübem.2003.2005 tüp bayiisi işlettim.2008.2010 tüp bayiisi işlettim.2010.2012 tüp bayisiinde sekreterlik yaptım.diğer bilgilerim.2yıl a.ö.f.yönetim ve organizasyon okudum.3 ay amerikan kültür derneğinde ingilizce kursu gördüm.2000 den bilgisayar işletmenliği sertifikam var.2012 kpss den 61 puan aldım.bana uygun departmanlarınızda belediyenizle çalışmak istiyorum.ulaşabileceğiniz numaralarım.0539.542.08.06-232.03.97-228.98.98 evliyim.2 çocuğum var.

  43. ibrahim

    14 Mart 2013 at 11:55

    zabıta alımları nezaman olacak

  44. melek