Son Dakika
26 Eylül 2016 Pazartesi

2013 Sözleşmeli İşcilere Kadro verilecek mi

20 Ocak 2013 Pazar, 04:07

2013 Sözleşmeli İşcilere Kadro verilecek mi,

2013 Sözleşmeli İşcilere Kadro verilecek mi

HAK İŞ’e bağlı kısa adı OLEYİS olan Türkiye Otel Lokanta ve Eğlence Yerleri İşçileri Sendikası, Öğretmenevleri bünyesinde sözleşmeli işçi statüsünde çalışan üye işçilerin kadrolu statüye geçmesi için çalışmalara başladı.

OLEYİS, HAK İŞ’e bağlanmasından sonra ülke genelinde bir çok öğretmenevinde sözleşmeli işçi olarak çalışan personeli üye yapabilmek ve Toplu Sözleşme imzalayabilmek için sendikal çalışmalarını hızlandırdı. Ülke genelinde de sendika üyesi sayısı da gözle görülür şekilde arttı. Bu sendikalı sayısının artışı paralelinde sözleşmeli işçilerin kadrolu işçi olarak alınması girişimlerinde bulunan Sendika, bu sebeple imza kampanyası başlattı.

Genel Başkan Vedat BÖKE ve Genel Sekreter Raci KIRDAR imzası ile üyelere gönderilen yazıda  üyelerin kadrolu işçiliğe geçiş için imza kampanyasına destek vermeleri istendi.

Sposor Bağlantılar:

33 Yorum

  1. ahmet

    25 Ocak 2013 at 01:02

    Şanlıurfa Öğretmenevi Çalışanları:Hükümetimizin sürekli geçici işçileri kadroya almasıyla her defasında inşaallah bizleri de kapsar diye allaha dua ederiz.Diğer kurumlarda 6 ay çalışan işçileri kapsıyor, nedense bizler bir türlü bu kapsama giremedik. Öğretmen evleri geçici işçileri çalışanları olarak kadrolu çalışanlardan daha fazla hizmet vermekte olup, daha az maaşla geçici adı altında çalışmaktayız.Kaldıki çalıştığımız yer devletin en gözde kurumlarından sosyal tesis olup, kamu kurumu olarak hizmet vermektedir. 15 yıllık ve daha fazla çalışan arkadaşlarımız var.yeri geldi maaşımızı alamadık yeri geldi siğortamız yatırılmadı yeri geldi seni işten atarım diyen idarecilerle çalıştık,Dişimizle tırnağımızla öğretmenevimizi yoktan var ettik , kâr eden bir tesis haline getirdik.Bütün olumsuzluklara rağmen geçicide olsak idare ettik boyun eğdik çalışmaya devam ettik.ama nereye kadar madem devletimiz geçici işçileri kadroya alacaksa lütfen bu defa bizleri de unutmayın bizimde hakkımız eşit davranılıp biz öğretmen evleri geçici çalışan personelleride kadroya alacağınıza inanıyoruz. akparti hükümeti bu eşitsizliği giderecek ve türkiyedeki tüm öğretmenevlerinde çalışan geçici işçileride kadroya alacak inanıyoruz büyük bir umutla bekliyoruz.

  2. veysi

    26 Ocak 2013 at 12:06

    sayın devlet büyüklerimiz bizlerde öğretmenler evinde çalışan işçileriz bizlerde kadroya geçmek istiyoruz sayın bakanım umutla bekliyoruz müşdeli haberinizi

  3. mustafa

    27 Ocak 2013 at 14:25

    ben işkurdan yaklaşık 13 aydan fazla okulda hızmetli olarak çalişiyorum kodro banada ugrarmi

  4. ankaralı

    28 Ocak 2013 at 05:29

    sayın bakanım lütfen ögretmenevlerınde çalışan işçileri görün başarılar dilerım

  5. nurhak

    28 Ocak 2013 at 09:24

    3 yıl oldu kamu da calışıyorum bize de bir kadro verilmesini iştiyoruz. en kısa zaman da

  6. ahmet

    28 Ocak 2013 at 18:48

    yıllardır iş güvencemiz olmadan bu kurumlarda çalışıyoruz bizlere bir statü verilemezmi

  7. hasan

    30 Ocak 2013 at 18:12

    işkurda çalışanlar olarak işkur işçilerine kodro verilirmi verilmezmi merak ediyoruz bukonuda bilgisi olan varsa bizahmet yazsın

  8. ibrahim

    30 Ocak 2013 at 20:30

    kadro bizide inşaalah kapsar tarlamız yok bağ bahçemiz yok ve bşka gelirimizde yok bizede yardım edilsin allah büyük inşallah

  9. mehmet

    30 Ocak 2013 at 21:59

    suruç öğretmen evinde çalışan işiler olarak bizde kadro istiyoruz devlet büyüklerimiz buna el atsın ne olduğumuz beli geğil

  10. ahmet bektaş

    01 Şubat 2013 at 17:19

    HAK İŞ’e bağlı kısa adı OLEYİS olan SENDİKAYA BİZLERE VERDİĞİ DESTEK TEN DLAYI TEŞEKKÜR EDERİZ

  11. ahmet bektaş

    04 Şubat 2013 at 19:34

    10 yıldır öğretmenevinde sözleşmeli işçi olarak çalışıyorum. . Kamuda birkaç yıldır çalışan sözleşmeli işçiler kadroya alınırken MEB Öğretmene Hizmet ve Sosyal İşler Dairesine bağlı resmi kurumlar olan Öğretmenevlerinde yıllarını geçirmiş olan çalışanlara reva görülen durum haksızlıktır. Bizler resmi tatil, bayram, hafta sonu olmaksızın , haftanın 7günü 24 saat hizmet veren kurumlarız ve zaten az olan personel sayımızla bu hizmetleri vermekteyiz. Çoğu zaman mesai ve tatil kavramı yok. İş garantimiz belli değil Öğretmenevi çalışanlarının, en azından belli bir sürenin üzerinde aralıksız olarak hizmet etmiş olan işçilerin kadro durumu, önemle üzerinde durulması gereken konulardan biridir. Çünkü biz ‘statümüz nedir?’ sorusuna bile cevap alamıyoruz. Kamu kurumunda çalışıyoruz, kurum bizimle sözleşme yapıyor ama kamu işçisi sayılmıyoruz. bizleri hiç kimse duymuyor. yılardır bu kurumlarda çalışanlar için bir düzenlenme getirilmedi ne olduğumuz ne olacağımız belli değil.

  12. mehmet

    05 Şubat 2013 at 11:10

    HAK İŞ BİZE VERDİĞİ DESTEK İÇİN TEŞEKKÜR EDERİZ

  13. oktay

    09 Şubat 2013 at 16:04

    bışiler yapmak gerekir türkiyedeki tüm öğretmenevi çalışanları olarak ve sendikaların desteğiyle ankarada sesimizi duyuracak bir basın açıklaması veya bir yürüyüş şeklinde olabilir devlete sesimizi duyuralım öğretmenevi çalışanların madureyitini bilsinler yetkililer.

  14. ahmet

    10 Şubat 2013 at 10:47

    bence öğretmenevleri çalışanalarının sesi ilk defa bu kadar fazla çıktı bu bizim son şansımız olabilir.en azından gerekli kişilere bolca tvıt atalım belki bir ümüt.

  15. orhan

    11 Şubat 2013 at 00:34

    sayın devlet büyüklerimiz bizlerda bu vatanın evlatlarıyız bizleride düşünün kadroya geçmek istiyoruz insan gibi yaşamak istiyoruz kurm zarar ederse bizde ediyoruz kurum kazanırsa biz aynıyız kazanıyoruz ALLAH rızaı için ögretmenler evinde çalışanlara bı el attın 4bin personeli olan bır kurumdur 4bin kişi duası sizinle dir bakanım

  16. ahmet

    11 Şubat 2013 at 15:03

    öğretmenevleri çalışanaları allah aşkına birisi çıksın bir açıklama yapsın bıktık usandık yorulduk beklemekten.haykırıyoruz..yeter artık…

  17. Ertuğrul

    12 Şubat 2013 at 21:28

    Bende corum Öğretmenevi de 15 yıldır çalışıyorum oleyis sendikası genel başkanı vedat beye çok teşekkür ediyorum ve drsteklerine hiz kesmeden devam etmesini temenni ediyorum tek ve son çare bu seferki verilecek kadro da yer almak allah yardımcımız olsun

  18. fatma

    13 Şubat 2013 at 14:48

    Fatma iş kura yeni başladım bizi,de kadro görecek,mi .

  19. ahmet bektaş

    15 Şubat 2013 at 21:24

    yarınları olmayan öğretmenevleri sözleşmeli çalışanları yarınları için direniyorlar. öğretmenevlerinde sıkıntılar içerisinde çalıştırılan personelin Bakanlıkca kadroya alınması veya bir statü gibi bir çalışması varmı bizler kadrolu değiliz 4/a 4/b 4/c li değiliz peki neyiz yıllardır bir cevap alamadık neden yıllardır bu çalışanların sesini kimseler duymuyor. biz çalışanlar bir açıklama bekliyoruz.

  20. erdal

    11 Mart 2013 at 10:21

    öğretmenevi çalışanları gerçekten çok mağdur ediliyor bizler yıllarımızı bir kadro umuduyla burada geçiren çalışanlarız

  21. hakan

    11 Mart 2013 at 21:29

    bende öğretmen evinde sözleşmeli çalışan biriyim ama statüsümüz ne belli değil ama arkadaşlar bence bizden hiçbahsedilmiyor hiç devamlı takip ediyorum ama bizleriçin ses seda yok

  22. veysi

    12 Mart 2013 at 12:13

    sayın devlet büyüklerimiz bizlerde bu vatanın evladıyız bizlerde sözleşmeli çalışan işçileriz kadroya geçmek istiyoruz OLEYİS sendikasında emegi geçen tüm başkanlarımıza tşk ederiz

  23. ıhsan

    12 Mart 2013 at 20:38

    ögretmenevı calısan personelın kaderı mudur ve md yrdlarının ıkı dudagı arasında calıs veya defol

  24. VEYSİ

    14 Mart 2013 at 23:55

    OLEYİS SENDAKA BAŞKANIMIZ SAYIN VEDAT BÖKE GENEL SEKRETER RACİ KIRDAR öncelikle tşk ederiz biz öğretmen evi çalışan işçiler hangi şartlar altında çalıştırılıyoruz ve biz çalışanlar mağdur durumdayız kapatılma altında olan öğretmenevi çalışan işçilere bir şey düşünüyorlarmı acaba mağdur olan işçilerin çoluk çocuklarına nasıl bakacaklar iş garantımız yok ve belediyelere ikinci defadır kadro veriyor öğretmenevinde çalışanlar halen unutulmakta ve çaresizce bekliyorlar sayın devlet büyüklerimiz ALLAH rızası için bizleride görün bizde kadroya geçmek istiyoruz

  25. gürbüz polat75

    15 Mart 2013 at 21:15

    ben 18 yıldır ögrt evinde sigortalı çalışıyorum sigortam 12 ay üzerinden yatıyor çıkış yapmıyorum ALLAH aşkına soruyorum 5 nufus 810,00 tl ile nasıl geçinir 3 çocugumda okuyor başka gelirim vallahide billahide yok bana günah deyilmi bende müslümanım bende insanım insan ALLAH aşkına KİT te çalışıyor olmamız bir günahmı işledeik bize verilen bu ceza niye

  26. hakan

    18 Mart 2013 at 14:25

    Sayın bakanım öğretmenevi çalışan personellerine kadro veriniz ALLAH rızası için

  27. cengiz deveci

    20 Mart 2013 at 11:27

    bede 13yıldır öğretmen evi veaso da çalışıyorum bizleri her defa kandıran sizi kadroya alacagım diyierek oyalayan .ama parmagını bile oynatmayan öncelikle daire başkanımıza bunları soralım çünkü bu zatı muhterem öncelikle kadıro almamıza karşı çıkıyor. nezaman başımızdan bu başkan giderse bizim isteklerimiz yerine gelecektir

  28. Fatma

    20 Mart 2013 at 15:00

    Ben 1986 yılında lise mezunu olarak başladığım ücretli öğretmen görevime 1994 yılında yüksek okul şartı getirilince dört yıl ara verdim.AÖF Sosyal Bilimler Bölümü okudum.2001 yılından beri de SSK’lı olarak çalışıyorum.Benimle çalışmaya başlayanlar emekli oldu ben ise hala 3600 tamamlayamadım.Yıllarca yarım prim ödendiği için. Benim ve benim gibi gibi olanların durumu ne olacak.

  29. Fatma

    20 Mart 2013 at 15:14

    Yazımı tamamlamak istiyorum.Halk Eğitim’de çalışan üc.Usta Öğreticilere yarım ödenen pirimleri için geriye dönük ödeme hakkı verildi. Sayın Bakanıma Ve Sayın Başbakanıma soruyorum, biz ücretli öğretmenler kadrolu öğretmenlerin gidip çalışmadıkları köylerde isteyerek gidip çalışmamıza rağmen bize neden üvey evlat muamelesi yapılıyor.Bir de bizler kar yağsa tatil olsa ücretimiz kesilir. Kadrolular bayramlarda uzun tatil olmasına sevinir bizler ise ücretimiz kesilir diye üzülürüz.Hasta olur sevk almaya korkarız.Neden mi ücretimiz kesilir diye. Köye çıkmadan ilacımızı alıp çıkarız. Hastalanırsak içelim izin almayalım diye.

  30. erdogan

    20 Mart 2013 at 18:27

    işkur sezonluk gecıcı işcisiyiz beledıyede park bahcelerde kazma kürekte gecıcı calisiyoruz kadroya gecmek ve cocuklarımıza ekmek göturmek ıstıyoruz 6.ay gır cık usanndık perısanız bızde bu vatanın evladyız basbakanımızdan KADRO ISTIYORUZZ duyun sesımızı allah ıcınyaa nolur duyunnnnn:(( beledıyeye kadroya gecmek ıstıyoruzzz

  31. murat yurt

    23 Mart 2013 at 19:41

    sayın devlet büyüklerimize seslenmek istiyorum bende amasya taşova öğretmenevinde 13 yıldır görev yapmaktayım 5 senelik sigortam yatırılmadı maaş felan da almadım dişiminen tırnağımınan bu günlere zar zor sabrederek geldim halada sabretmekteyim yıllardır kadro alacapım bende kendimi kurtaracağım adam gibi yaşayacağım kimseye minnet etmeyeceğim yuvamı kurcam evlenecem çoluk çocuğa kavuşacağım diye bıkmadan usanmadan şikayet etmeden çalıştım bu bizim gerçektende son şansımız allah aşkına bizede el uzatın ömür boyu duacınız oluruz saygılar sevgiler teşekkür ederim.

  32. eyüphan

    27 Mart 2013 at 22:41

    iş kurdan belediyede çalışıyorum kodro olursa hayatım kurtulur inşallah bizede uğrar …

  33. cömert

    30 Mart 2013 at 13:27

    arkadaşlar kimse kendini fazla umutlandırmasın bu düzenin insanları öğretmenevlerine kadro vermezler
    çok daha farklı şeyler söylemek isterdim ama yinede içimde kalsın.